Friday, August 17, 2012

מדריך לבניית אתרי אינטרנט או המוסד לביטוח לאומי - שרות ונגישות מעל הכל

בעוונותיי אני נאלץ לשלם לביטוח לאומי, עד כאן הכל בסדר. יש אפילו אתר אינטרנט אשר בו אזרחי המדינה (הריעו לריבון) יכולים בנוחות ובצורה מאובטחת לשלם את מסיהם

אצתי, רצתי למחשב הקרוב למקום מגורי (פשוט שלפתי את הלפטופ מהתיק) ופתחתי את הדפדפן החביב עלי (בלי לנקוב בשמות) והפלא ופלא ... כלום, פשוט כלום

מוטב מראה עיניים
  כפי שוודאי אתם שמים לב... כך קשה במידה מסוימת לשלם מיסים, אך, לא לי
הנחתי שמדובר בבעית תאימות ולכן ניסיתי (ללא הצלחה) עוד מספר דפדפנים (שהציגו תמונה דומה) ומספר אמולטורים (מדמי תצורה) לפני שניגשתי ל"דבר האמיתי" הדפדפן האימתני של מיקרוסופט ... אינטרנט אקספלורר 10

הוא בטח יציל אותי ... הכל בנוי להתאים לו, ובטח אתרי האינטרנט של הרשויות אשר בחרו במיקרוסופט (בצדק) כספק התשתיות מס 1 שלהם ... את ההפתעה שציפתה לי ניתן להראות רק בתמונות




עכשיו ... אתם מתבוננים בתמונה ואומרים לעצמכם ... "על מה הוא מדבר?" הכל עובד ... אני אמרתי אותו דבר, ואז גיליתי שאין באתר כפי שהוא נראה שאף לא אפשרות פעולה אחת

לכן הפעלתי מחדש דפדפן אחר (פיירפוקס 14.0) וניסיתי דבר שלא היה עולה על דעתי לנסות אלמלא הוא עבד
הפעלתי תוסף*  שמפעיל את אקספלורר דרך פיירפוקס, לא לא, זה לא עוד מדמה או אמולטור זה ממש להריץ דפדפן אחד דרך ממשק משתמש של דפדפן אחר. וכפי שציינתי התוצאות היו מעבר לכל דמיון



כעת אני (וכל בני ישראל אשר מבינים "מעט" כמוני במחשבים) לשלם את חובותיי (אשר הלכו ותפחו מול עייני בזמן הנסיונות לשלמן) בנוחות וביעילות

אה... ועוד משהו קטן ... בעת הכניסה לאתר, משיקולי אבטחה, מוצגת שאלה אשר מבקשת מהאזרח להקליד את האותיות שבתמונה, לא תאמינו באיזה צירוף מקרים נתקלתי, כשראיתי את זה חשבתי שפשוט יש מישהו בביטוח הלאומי שפשוט צוחק עלי
לזה אני קורא צדק חברתי

עד הפעם הבאה

 (IETab לתוסף קוראים)*

No comments:

Post a Comment